Grafiskais dizains
LOGO
Logotips ir būtisks uzņēmuma stila element. Zīmīgs logo ir dizaina atribūts, kas lieliski kalpo kā atpazīstamības zīme.
PLAKĀTI UN FLAJERI
Plakāti, baneri un flajeri ir ļoti labs vizuālais materiāls, kas būs gan informatīvs, gan pamanāms. Tie ir daļa no kopējā korporatīvā tēla īpašos gadījumos – virtuāli vai drukāti
VIZĪTKARTE
Tieša biznesa kontakta gadījumā visātrākais kontaktinformācijas nodošanas veids ir vizītkarte. Jūs noteikti negribētu tādu, kādas ir jau daudziem miljoniem citu?
BUKLETI UN KATALOGI
Piksper izstrādāts vizuāli pievilcīgs un informatīvs materiāls, ar kuru palīdzību nodot informāciju klientam, būs daļa no jūsu virzības uz biznesa mēķi!
MĀJASLAPAS DIZAINS
Piksper pieredzējušie dizaineri spēs uzburt ne tikai mūsdienīgu mājas lapas dizainu. Tas būs funkcionāls un oriģināls.
UZŅĒMUMA DIZAINS
Lai atpazīstamību un koptēlu padarītu efektīvāku, biznesa materiālos nepieciešams izveidot vienotu stilistiku krāsu salikumos, fontos un citos elementos.
Kāpēc grafiskais dizains jāuztic profesionāļiem?
Ja pieņemam, ka grafiskais dizains ir nepieciešams emocionāli estētiskas saiknes izveidei ar lietotāju, tad lieti noder tāda profesionāļa padoms, kurš prot izveidot produkta vai pakalpojuma simbolisko tēlu, kā arī izprot mijiedarbības ar patērētāju nepieciešamību. Piksper grafiskā dizaina speciālisti izprot šīs jomas specifiku un ir pilnībā pārliecināti, ka virtuālās vides (saskarņu jeb interfeisu) dizains vistiešākajā veidā ietekmē lietotāja labsajūtu vietnē vai aplikācijā.
Piksper piedāvā īstenot klienta idejas, uzburt pilnīgi jaunas,
vai pārveidot jau esošas iestrādes.
Vai tas būtu logotips, plakāts, vizītkartes, mājas lapas sākuma lapa – jums ir lieliska iespēja iegūt patīkamu, funkcionālu un gaumīgi izstrādātu darbu it visā, kas skar uzņēmuma vizuālo identitāti. Tie var būt gan virtuāli, gan drukai pielāgoti materiāli.
Lai gan mūsdienās ir pieejamas ļoti ērti lietojamas sagataves, Piksper būs pa spēkam realizēt idejas pilnīgi no nulles, nodrošinot klientu ar oriģinālu un unikālu rezultātu. Jums tiks piedāvātas kā jaunas, tā jau sevi labi pierādījušas dizaina tendences, kas būs saskaņotas ar mērķauditorijas vajadzībām un tirgu.
Dizaina izstrādes principi un nepieciešamība
Dizaina izstrādātājs, pirmkārt, izprot tehnisko sadaļu, taču ļoti būtiski ir izprast elementu simbolisko nozīmi, ietekmi uz uztveri kopumā. Ir ārkārtīgi būtiski saprast, kādas formas un līnijas rada konkrētas sajūtas vai priekšstatu. Piemēram, striktas un taisnas līnijas vieš konkrētības un noteiktības sajūtu, turpretī viļņotas līnijas un nenoteiktas formas piešķirs maigākas noskaņas, romantisku un vairāk rotaļīgu piesitienu. Tāpat ir ar formām – katrai no formām tiek piedēvēta konkrēta simboliska nozīme un ik pa laikam ģeometrisko figūru pielietojums dizaina izstrādē ienāk kā trends.
Runājot par krāsām, jāatceras, ka nepastāv tikai 3 pamatkrāsas. Toņu klāsts ir milzīgs un arī krāsām nereti tiek piedēvēta spēja tā vai citādāk ietekmēt uztveri, nerunājot par simbolisko nozīmi. Būtiska ir grafiskā dizainera gaumes un krāsu izjūta, taču jāņem vērā klienta redzējums, ja tāds ir. Parasti grafiskais dizains nozīmē vairāku vizuālo paraugu izstrādi, lai vienotos par visiem elementiem, tai skaitā burtu veidu un lielumu. Vienots dizains uzņēmumā skar visu – logo, mājaslapu, vizītkartes, bukletus, katalogus un citus materiālus, kas aktuālas uzņēmuma ikdienas darbā.
Grafiskais dizains kā identitāte un vizuālais materiāls
Dizains jeb tas, kā tieši izskatīsies vietne, vizītkarte jeb citi materiāli jūsu biznesam, vistiešākajā veidā apzināti un neapzināti ietekmē mērķauditorijas izvēles. Nemaz nerunājot par vizuālo baudījumu, uzticamības radīšanu un funkcionalitāti. Vienots, pārdomāts dizains ir obligāta jebkura biznesa komponente. Tas caurvij visus vizuālos materiālus, radot nopietna, uzticama un atbildīga uzņēmuma tēlu.
Grafiskais dizains nebūt nav tikai kaut kādu krāsu un elementu salikšana daudz maz baudāmā salikumā. Dizaina būtība ir uzņēmuma filozofija, vērtības, vēstījums un galu galā – piemērotākās krāsas visam iepriekš minētajam. Ja pieņemam, ka vizuālā identitāte ir māksla ar zināmu jēgu un uzdevumu, tad ar tā palīdzību ir daudz vieglāk nodot vēstījumu, virzīt uz mērķi.
Klientu atsauksmes
Pieteikties uz konsultāciju
Piereģestrējies aizpildot reģistrācijas formu